or Connect
MakeupTalk.com › Groups › Birchbox Subscribers › Discussions › Birchbox September 2013

Birchbox September 2013 - Page 8

post #211 of 2326

Harvey Prince enabler alert! I just caved and ordered Flirt and Ageless. I looked at the other perfumes to see if there were others that sounded good to me. There were three--Coupling, Yogini, and Hello (though de Creme intrigues me as well). On a whim, I tried the code TRYHELLO to see if I could order it too, and it worked! So if Hello sounds good to anyone else (I love citrus! and thanks to Ipsy I now have Michael Todd skincare with a citrus scent) you can grab it too for free with $6.50 shipping. I did not try to make up codes for Coupling or Yogini. Frankly, I'm afraid to do so for fear it would work and I'd want them too, lol!

post #212 of 2326

 

How cool!! I hope one of us receives a "special note" biggrin.gif

post #213 of 2326
Quote:
Originally Posted by daniellerose View Post




How cool!! I hope one of us receives a "special note" biggrin.gif

Don't you find that interesting how BB and Julep are kinda copying each other's ideas lately?? That's what Julep does to include a surprise in their boxes.
post #214 of 2326
Quote:
Originally Posted by kawaiimeows View Post

Ruffian Hedge Fund from Birchbox's Instagram. It looks far more beautiful on than it does in the bottle photo IMO.

 

I need this!

post #215 of 2326
Quote:
Originally Posted by magicalmom View Post

 

I'm just hoping they are actually sending a 5 ml bottle to us, and haven't figured out some novel new way to send a one-time use manicure!  (haha, I can only imagine a foil packet of nail polish with a tiny brush stuck into it!  Oh, the horror!)

LOL!! I am sure they are working on it as we speak! 

post #216 of 2326
Quote:
Originally Posted by magicalmom View Post

Wheeee!!! Birchbox just emailed me through YouTube and asked to use footage from one of my unboxing videos in their 3-year Anniversary Video!  icon_redface.gif

Congrats!

post #217 of 2326

i'm about to get the notebook in the limited edition birchbox directly from poppin.com. it's only $6 and the code "bts" gives me free shipping :)

post #218 of 2326

Does anyone know how many subscribers they currently have? 

post #219 of 2326
Quote:
Originally Posted by brittneygg View Post

Does anyone know how many subscribers they currently have? 

I want to say last number I heard was like 400,000    but I'm not sure. 

post #220 of 2326
Quote:
Originally Posted by nikkimouse View Post

I want to say last number I heard was like 400,000    but I'm not sure. 

yeah. that means that i have a better chance of getting struck by lightning than getting one of those $100 cards in my next birchbox, lol.

post #221 of 2326
Quote:
Originally Posted by Heather Hicks View Post

Harvey Prince enabler alert! I just caved and ordered Flirt and Ageless. I looked at the other perfumes to see if there were others that sounded good to me. There were three--Coupling, Yogini, and Hello (though de Creme intrigues me as well). On a whim, I tried the code TRYHELLO to see if I could order it too, and it worked! So if Hello sounds good to anyone else (I love citrus! and thanks to Ipsy I now have Michael Todd skincare with a citrus scent) you can grab it too for free with $6.50 shipping. I did not try to make up codes for Coupling or Yogini. Frankly, I'm afraid to do so for fear it would work and I'd want them too, lol!

Someone else mentioned that to me to! A few weeks back when we were buying these I don't think that worked as a code. Maybe when the guy created the code for Fling he activated one for Hello as well? I dunno. I got a sample of Hello with my orders and I wasn't impressed. It's a very strong scent, but if you don't mind that, you'll probably like it. Strong scents just tend to give me headaches, so I have to avoid them. :( The codes that I know of that work are Fling, Flirt, Ageless, Hello. I also have Coupling, it's a nice scent. Fruity and spicy. But Fling is still my fav! :)

 

I love the enabling. Enabling is good. haha

post #222 of 2326

Quote:
Originally Posted by sabinebyrne View Post

Quote:
Originally Posted by Heather Hicks View Post

Harvey Prince enabler alert! I just caved and ordered Flirt and Ageless. I looked at the other perfumes to see if there were others that sounded good to me. There were three--Coupling, Yogini, and Hello (though de Creme intrigues me as well). On a whim, I tried the code TRYHELLO to see if I could order it too, and it worked! So if Hello sounds good to anyone else (I love citrus! and thanks to Ipsy I now have Michael Todd skincare with a citrus scent) you can grab it too for free with $6.50 shipping. I did not try to make up codes for Coupling or Yogini. Frankly, I'm afraid to do so for fear it would work and I'd want them too, lol!

Someone else mentioned that to me to! A few weeks back when we were buying these I don't think that worked as a code. Maybe when the guy created the code for Fling he activated one for Hello as well? I dunno. I got a sample of Hello with my orders and I wasn't impressed. It's a very strong scent, but if you don't mind that, you'll probably like it. Strong scents just tend to give me headaches, so I have to avoid them. :( The codes that I know of that work are Fling, Flirt, Ageless, Hello. I also have Coupling, it's a nice scent. Fruity and spicy. But Fling is still my fav! :)

 

I love the enabling. Enabling is good. haha

 

I jumped on the bandwagon earlier today and ordered Fling. It and Flirt were the only 2 that sounded appealing and reviews definitely pushed me towards Fling. Can't wait to get it! 

post #223 of 2326
Quote:
Originally Posted by quene8106 View Post

Quote:
Originally Posted by nikkimouse View Post

I want to say last number I heard was like 400,000    but I'm not sure. 

yeah. that means that i have a better chance of getting struck by lightning than getting one of those $100 cards in my next birchbox, lol.

I agree it will be all "I got a golden ticket" if and MUTers win

post #224 of 2326
Quote:
Originally Posted by quene8106 View Post

i'm about to get the notebook in the limited edition birchbox directly from poppin.com. it's only $6 and the code "bts" gives me free shipping :)

ohh you enabler you. That was the one thing I wanted so I went to buy it from poppin, but didn't want to pay shipping lol. Now I got that, and 3 of the large size notebooks. 

post #225 of 2326
Quote:
Originally Posted by quene8106 View Post

i'm about to get the notebook in the limited edition birchbox directly from poppin.com. it's only $6 and the code "bts" gives me free shipping :)

I love Poppin! Thanks for the free shipping code!

Quote:
Originally Posted by quene8106 View Post

Quote:
Originally Posted by nikkimouse View Post

I want to say last number I heard was like 400,000    but I'm not sure. 

yeah. that means that i have a better chance of getting struck by lightning than getting one of those $100 cards in my next birchbox, lol.

rofl2.gif

post #226 of 2326
Quote:
Originally Posted by quene8106 View Post

yeah. that means that i have a better chance of getting struck by lightning than getting one of those $100 cards in my next birchbox, lol.

I don't know how many Must Have PopSugar box subscribers there are, but I was one of ten who won a clutch back in May.  

 

You might get lucky wink.gif

post #227 of 2326

Hope September brings me a good box. Summer is over, so no more self tanner, right?

post #228 of 2326
Quote:
Originally Posted by Kristen121 View Post

Hope September brings me a good box. Summer is over, so no more self tanner, right?

Goodness, one can only hope! LOL

post #229 of 2326

Updates! biggrin.gif

post #230 of 2326

I have received 4 sample CC polishes. At first I hated them, as I couldn't figure out how to get even and thin coats. Then, I found that only particular side of the brush "works". Meaning, if I apply the polish with the correct side - it works! The trick works for 3 out of 4 bottles. 

So I marked the caps to know the working side of the brush. 

May be that helps someone else.

post #231 of 2326
Quote:
Originally Posted by Playedinloops View Post

ohh you enabler you. That was the one thing I wanted so I went to buy it from poppin, but didn't want to pay shipping lol. Now I got that, and 3 of the large size notebooks. 
Haha!
Quote:
Originally Posted by jesemiaud View Post

I love Poppin! Thanks for the free shipping code!
rofl2.gif

You're welcome. I don't buy anything online unless shipping is free. I hate paying for shipping.
post #232 of 2326


Got my keychain today! No coupon code yet, though.
post #233 of 2326

I feel like a gigantic snob because I think it is really gauche for a company to send out things that are branded with an old logo after a revamping.  I mean, I'm all for less waste in the world, but it bothers me, like they made way more than they needed when the revamp should have been planned well enough in advance.

 

Such a stupid thing to get annoyed about.  Honestly there are way more important things in the world.

post #234 of 2326

I hope I get a golden ticket and the Hedge Fund polish.

post #235 of 2326
I think I know the answer to this but can you use more than one code at a time? I have an anniversary code and the 50 extra points code. I don't think I can.
post #236 of 2326
Quote:
Originally Posted by Linnake View Post

I think I know the answer to this but can you use more than one code at a time? I have an anniversary code and the 50 extra points code. I don't think I can.

Unfortunately, Birchbox won't allow us to stack codes (I.e. use more than one at a time). frown.gif
post #237 of 2326

Ready for September updates!! 

post #238 of 2326

Want Want Want!!!!!!!!!!!!!!!!!!11.gif

Quote:
Originally Posted by daniellerose View Post

 

How cool!! I hope one of us receives a "special note" biggrin.gif

post #239 of 2326
Thread Starter 

lol are my odds at getting that $100 gift card any better than being a julep mystery maven?

 

i did get a "golden" mystery box the first time i ordered a julep mystery box, though, so i thought ALL mystery boxes were that fab (oops), but that was definitely lucky, i guess

post #240 of 2326
Quote:
Originally Posted by Kristen121 View Post

Hope September brings me a good box. Summer is over, so no more self tanner, right?

I hope so too, lol.

 

I tried the recent self-tanning wipes just for the review points, and it wasn't bad at first... gave a nice little glow after maybe 10-15 mins. Waited about 30 more minutes and HOLY OOMPA LOOMPA. No more, Birchbox, please! sadno.gif

  Return Home
  Back to Forum: Birchbox Subscribers
MakeupTalk.com › Groups › Birchbox Subscribers › Discussions › Birchbox September 2013