or Connect
MakeupTalk.com › Makeup and Beauty Forums › Shopping › Hauls and Stashes › He took my mac virginity!
New Posts  All Forums:Forum Nav:

He took my mac virginity!  

post #1 of 33
Thread Starter 
My bf said he had a suprise for me since tomorrow is my birthday but he is going out of town early in the morning. I saw a body massager and I was like..oh boy..i am in for some vibrating fun..then i lift the massager and BOOYAH! i see mac pigments. At this point my eyes are rolling back from the intense mac induced orgasm and I jump into the shower and he gets all pissy cus i went snooping. ANYWAYS! he got over the piss mood and yeaaaaaaaaaaaaaah, baby..I now own the dress set mac piggie and a clear lipglass. I always thought loosing my mac virginity would hurt due to the hymen and all that but oh boy....dont make it stop.Attachment 28737
LL
post #2 of 33

Re: he took my mac virginity!

haha! Happy birthday and congrats!!
post #3 of 33

Re: he took my mac virginity!

:reddance: Congrats on the MAC and your Birthday!!!
post #4 of 33

Re: he took my mac virginity!

haha nice one! happy birthday :)
post #5 of 33

Re: he took my mac virginity!

awesome!!!
happy birthday and enjoy your mac piggies!
(oh boy, you will be hooked on MAC in no time! lol)
post #6 of 33

Re: he took my mac virginity!

LMAO, girl your so funny! enjoy the piggies :)
post #7 of 33

Re: he took my mac virginity!

LMAO! Grace, you have the best ways of describing makeup! LMAO! Enjoy the MAC girl!
post #8 of 33

Re: He took my mac virginity!

lol enjoy!
post #9 of 33

Re: He took my mac virginity!

CONGRATS emperical !! so its your first MAC, its all over now ... i wonder if he really knows what he may have started LOL
post #10 of 33

Re: He took my mac virginity!

Love the way you described the feeling of getting your first mac products!! LMAO! I'm glad you like them!
post #11 of 33

Re: He took my mac virginity!

aww. thats so sweet of him.. well enjOy girl, those are really pretty colors.
post #12 of 33

Re: He took my mac virginity!

congrats girl i thought you would be a virgin forever... enjoy
post #13 of 33

Re: He took my mac virginity!

LMAO! it's about time! Enjoy! We'll have to see some FOTD's with your pigments! Better be careful or we're going to have to start posting your hauls in the sex talk forum! lol...
post #14 of 33

Re: He took my mac virginity!

LMAO! Enjoy your MAC stuff and Congrats on popping the MAC cherry. ROFL!
post #15 of 33

Re: He took my mac virginity!

enjoy, congrats!!
post #16 of 33

Re: He took my mac virginity!

Lol! Congrats and Happy Birthday! Enjoy!
post #17 of 33
Thread Starter 

Re: He took my mac virginity!

that would make my day. maybe if i get a dildo i can post it on the sex forum as a haul.
post #18 of 33

Re: He took my mac virginity!

congrats!! and happy birthday... once you get hooked you wont know what hit you! :P
post #19 of 33

Re: He took my mac virginity!

Happy Birthday. Another addict is born!
post #20 of 33

Re: He took my mac virginity!

Yay! That is awesome!!!!!
post #21 of 33

Re: He took my mac virginity!

lol. You are too funny. Enjoy your MAC!
post #22 of 33

Re: He took my mac virginity!

Hahahah aahhhh you little snoopy you!!!!! :nono: How nice of him to get you this!! :D Enjoy and happy bday!!

Hehe I have that same set they're nice :D
post #23 of 33

Re: He took my mac virginity!

Lovely! I sure hope I lose mine soon! :)
post #24 of 33

Re: He took my mac virginity!

YAY congrats! :D
post #25 of 33

Re: He took my mac virginity!

lol enjoy!!!!!
post #26 of 33

Re: He took my mac virginity!

congrats!!!!
post #27 of 33

Re: He took my mac virginity!

lol!
Awesome haul! Enjoy the goodies!
post #28 of 33

Re: He took my mac virginity!

awww, how sweet of him! enjoy!
post #29 of 33

Re: He took my mac virginity!

LOL...enjoy!
post #30 of 33

Re: He took my mac virginity!

Happy birthday belated. hope you are enjoying them ;)
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Hauls and Stashes
This thread is locked  
MakeupTalk.com › Makeup and Beauty Forums › Shopping › Hauls and Stashes › He took my mac virginity!