Jump to content

LilDee

Members
  • Content Count

    3,466
  • Joined

  • Last visited

    Never

Community Reputation

0 Neutral

About LilDee

  • Rank
    Aficionado

About

  • About Me
    Hi, I'm Denise. I'm 24 years old and short :) nearly 5'2".
    I'm a newly-wed as of July 25, 2009
    I live in Kelowna with my husband, Joe, my cat (Jinx) and dog (Grizzly).

    Originally I am from Ede, The Netherlands, so I'm fluently bilingual in Dutch and English.

    [IMG]http://i221.photobucket.com/albums/dd193/JinxCharmel/avie.jpg[/IMG]


    This was me waaay back haha

    [IMG]http://i221.photobucket.com/albums/dd193/JinxCharmel/is_00194.jpg[/IMG]

    [IMG]http://i221.photobucket.com/albums/dd193/JinxCharmel/is_00195.jpg[/IMG]


    My Hunny! :)
    [IMG]http://i221.photobucket.com/albums/dd193/JinxCharmel/is_00180.jpg[/IMG]

    Jinx & Samson
    [IMG]http://i221.photobucket.com/albums/dd193/JinxCharmel/is_00143.jpg[/IMG]

    This is where I live (Kelowna)
    [IMG]http://i221.photobucket.com/albums/dd193/JinxCharmel/spa022.jpg[/IMG]
  • My Interests
    nails, singing, bellydancing, acting, theatre, shopping, sea-dooing, being at the beach, Bras & Lingerie!
  • My Occupation
    Lingerie Boutique owner.. become a fan on facebook! lol [url=http://www.facebook.com/pages/Kelowna-BC/Sweet-Dreams-Lingerie/20700277234?ref=nf]Sweet Dreams Lingerie[/url]
  • My Beauty Product Wish List
    Mac Pigments.. love them
  • Custom Links
    [url=http://sweetdreamslingerie.blogspot.com]Check out my lingerie blog :) *CLICK*[/url]

    [url=http://www.facebook.com/pages/Kelowna-BC/Sweet-Dreams-Lingerie/20700277234?ref=nf]Sweet Dreams Lingerie[/url]
  • Country
    Canada
  • Car I Drive
    i drive a 1980 Jeep CJ 5 in gun-metal-blue..
    and my hunny drives a big silver Ford F350..
  • My Favorite Movies
    Enchanted!! Disney Classics like: Aladdin, Beauty and the Beast, Cinderella, etc.

    Also, Somelike it Hot, Breakfast at Tiffany's, Titanic and most other sappy chickflix.

    I do like some guyish movies to though, like Role Models and Superbad.. haha
  • Favorite Music
    Jazz, R&B, Latin, Soul, Top 40, Soca.
  • Favorite Books
    All i've read lately are lingerie catalogues and business articles :S
  • My Favorite Makeup Brands
    MAC, Rimmel, Jane Iredale, L'Oreal
  • One Interesting Fact About Me
    i'm half dutch, half south american (Suriname) Not that interesting.. but some people have never heard of Suriname, or would've never guessed i'm Dutch.. haha
  1. LilDee

    Model Mayhem

    I have an account on there. This is my MM#: 1792884 There are quite a few professional photographers, models and makeup artists, and also many amateur ones of course . I think it's a website where aspiring models, photographers and MUA's can show their work to the world and get some world wide exposure.. A way to meet and perhaps team up with others in these fields to create some great work I'm obviously just an amateur "hobby" model.. Although I know I don't have all the requirements needed to be a professional model, I still enjoy doing it I've gotten a bunch of TF (time for photos) shoots so far, which have been a heck of a lot of fun!! I've had a few offers for paid shoots too, but they were usually quite sketchy. Or a genre I would, personally, rather not expose myself to the world in
  2. LilDee

    My OPI Stash!

    I LOVE Cosmo-not tonight, Honey! It's such a pretty pinky, neutral gold! Been wearing mine quite often Great selection of colors in your stash. OPI rocks!
  3. OMG, Katana, just realized i used the same shoes as you! haha. Sorry I love the entries so far as well I think I kind of missed doing these!
  4. Yay! Fashion Faceoffs I went a little Christmas crazy.. haha but here is my entry Christmas Tartan Top by LilDee featuring print blouses Christmas Tartan Top by LilDee featuring print blouses
  5. LilDee

    I miss My MUTer's

    Hi! I remember you! I've been off-and-on myself too, the updated website looks great! Merry Christmas!!
  6. LilDee

    Can You Whistle?

    nope.. it's frustrating to try and just have air come out.. haha
  7. LilDee

    Real or artificial Christmas tree?

    Definitely a real one in the house!! Christmas just doesn't feel the same to us without picking out a tree every year. Fake one in the store though.. it's impossible to keep up with the needles in a retail boutique..
  8. LilDee

    Hair and Nail Party :)

    Aww, that is so sweet Love the color. Great future memories aswell
  9. LilDee

    For Father"s Day I want:

    We're taking my daddy to see the A-Team tonight! He used to love that show. I remember watching it with him all the time when i was still wee little, haha. BTW, Happy Father's Day to all the daddies on here!!!
  10. LilDee

    I bought a car!

    Yay! Awesome!! Congratulations on the new car purchase So exciting!!
  11. LilDee

    Happy Birthday Ricci!!

    Happy Birthday Ricci!
  12. HI!!!!!!!!!!!! How awesome to see you again I'm sorry about all you've been through But so glad at that you made it through the worst.. and that you're back!!
  13. LilDee

    Charlie The Unicorn

    hahaha, some guy was totally trying to explain this cartoon to me once! He was all like "There was this unicorn named Charlie, and they found candy mountain" I thought perhaps he was just stoned or something.. but i guess it really does exist
  14. LilDee

    How To Organize Your Earrings

    That's cool I just use some pink ice-cube trays we had in the house. They work great for me.. Each set gets it's own pocket, so they stay together as a pair and I don't loose one..
  • NARS Cosmetics Shop Cargo Cosmetics Today!

About MakeupTalk®

© 2003-2018 MakeupTalk.com®, an active online community and message board geared towards members wanting to discuss everything to do with makeup, cosmetics, product reviews, monthly subscription boxes and general beauty related topics. Our community provides product reviews, makeup and general beauty tips. Our most popular topics are subscription boxes and their monthly spoilers. Join our community for free to take part in the conversations and share your own beauty tips and product reviews with others. We look forward to seeing you online here at Makeuptalk®!

MakeupTalk® Facebook

×