MAC makeover question/suggestions!

Makeuptalk.com - Makeup forums and reviews

Help Support Makeuptalk.com - Makeup forums and reviews:

Joined
Apr 20, 2005
Messages
1,873
Reaction score
0
Hey guys!! On Monday, me and my bff Michelle (kissesarecandy0) are going up to Lubbock to the MAC counter
and we scheduled appointments for makeovers! So, I was curious, what you guys think I should use in my makeover? Alot of ya'll should know what I look like, but if not, refer to my notepad
.

I kinda want to go with a dramatic look, but what colors?

I usually like to play it safe when it comes to my makeup b/c sometimes I'm scared i'll screw it up LoL, so that's why I want to let them do a dramatic look so I can pay attention to tips


thanks for your suggestions, guys!


 

Liz

Joined
Feb 27, 2005
Messages
9,784
Reaction score
2
Since you're already going out there witha dramatic look, use stuff that you would want to use again. you know how you get a shadow, and you seem to only use it with another color? lol

hope you have fun!!!

 

Jen

Joined
Feb 10, 2005
Messages
685
Reaction score
0
Hey Ashley,

Lubbock caught my attention!!
...where do you live? I work in Lubbock and live northwest of Lubbock close to Shallowater.

Jen


 
Joined
Mar 24, 2005
Messages
217
Reaction score
0
Huh, Lubbock. Go figure, more TX grrls! Im houston, sorta far, but not really!


 
Joined
Apr 20, 2005
Messages
1,873
Reaction score
0
Originally Posted by Jen Hey Ashley,
Lubbock caught my attention!!
...where do you live? I work in Lubbock and live northwest of Lubbock close to Shallowater.

Jen


I live in Midland and I will be moving to Lubbock on August to go to school
 
Joined
May 19, 2005
Messages
2,206
Reaction score
1
Have you ever tried Rule eye shadow? It is orange, but I love it, and I think it would work with the other eye shadows you have pictured in your notepad. You can use it lightly for a tropical peachy mango look or you can apply it for a more dramatic look. I'm sure the Mac artists will be able to give you some great tips!

Please let us know how the make over goes!

Originally Posted by PinkRibbons Hey guys!! On Monday, me and my bff Michelle (kissesarecandy0) are going up to Lubbock to the MAC counter
and we scheduled appointments for makeovers! So, I was curious, what you guys think I should use in my makeover? Alot of ya'll should know what I look like, but if not, refer to my notepad
.
I kinda want to go with a dramatic look, but what colors?

I usually like to play it safe when it comes to my makeup b/c sometimes I'm scared i'll screw it up LoL, so that's why I want to let them do a dramatic look so I can pay attention to tips


thanks for your suggestions, guys!


 

Jen

Joined
Feb 10, 2005
Messages
685
Reaction score
0
Ashley, I guess you'll be going to Tech???

Have fun at the MAC counter!


 
Joined
Apr 20, 2005
Messages
1,873
Reaction score
0
Originally Posted by Jen Ashley, I guess you'll be going to Tech???
Have fun at the MAC counter!


Yep I sure will be!!!
Thanks


 
Joined
Apr 21, 2005
Messages
212
Reaction score
0
Originally Posted by Marisol ashley, make sure you and Michelle posts pics! I'm bringing a camera!


 
Joined
Feb 16, 2005
Messages
5,115
Reaction score
0
Have fun at your makeover, I would tell MA and let her pick the colors for you. Have a blast and let us know how it went


 
Joined
Apr 21, 2005
Messages
212
Reaction score
0
Originally Posted by blue_memory When having a make over at MAC, I know I have to make an appointment and How much do I have to pay or how many items do I have to buy??? Thanks! the one we are going to requires a 40 dollar purchase....which isn't going to be a problem for us
 
Joined
Mar 6, 2006
Messages
9,366
Reaction score
2
ok, i was about to reply but then i caught a glimpse of the date this was posted! hahaha

 
Joined
Feb 22, 2006
Messages
22,700
Reaction score
1
LMAO! Me too Hersh! Not to mention, Ashley hadn't mentioned it to me, so I had to go, "Hmmmm?"

 
Joined
Jun 23, 2006
Messages
840
Reaction score
0
I think since its summer you should try brights colors like turquoise,etc or a color that is totally the opposite of what youd usually use in ur makeup routine.

 
Joined
Feb 22, 2006
Messages
22,700
Reaction score
1
FYI my lovely MuTers... This thread is like 14 months old... While we greatly appreciate your suggestions, Ashley's probably already had her makeover. Just wanted to drop that hint for you!


 
Joined
Apr 20, 2005
Messages
1,873
Reaction score
0
Yeah this makeover has come and gone LoL (How did this get up here anyway?! LoL)

Here's the result from waaaay back then if anyone is curious. Do not ask me what I'm wearing because I've slept since then (though I do know my lips are Viva Glam V l/s) LoL: Here's me and my chubby ass face
This was taken over a year ago so I've lost atleast 25 pounds.



 
Joined
Dec 15, 2005
Messages
1,935
Reaction score
0
Yaye old thread revivals are fun!

Your makeover looked great. Just wanted to say you have changed a lot since that pic was taken. (Meant as a loving compliment)

 
Joined
Jul 1, 2006
Messages
378
Reaction score
0
oh wow that looks GREAT.. i love the eye colors!!!

 

Latest posts

Top