MY MAKEUP COLLECTION! - picture heavy!

Makeuptalk.com - Makeup forums and reviews

Help Support Makeuptalk.com - Makeup forums and reviews:

Joined
Feb 12, 2005
Messages
28,176
Reaction score
3
That is an awesome collection. Glad that you updated your Notepad.

 
Joined
Apr 17, 2005
Messages
804
Reaction score
0
Is that all????? (Just kidding). You have a mega stash!!!......i cannot wait to get me a camera to photograph mine. Yours looks great!! Keep up the good work, we don't want these makeup companies to go out of business.....lol

 

Liz

Joined
Feb 27, 2005
Messages
9,784
Reaction score
2
wow! great collection!

you should add these to the pic gallery ash! they're great pics


 
Joined
Apr 20, 2005
Messages
1,873
Reaction score
0
Originally Posted by Liz wow! great collection!
you should add these to the pic gallery ash! they're great pics


Good idea Liz! I did that!
 
Joined
Feb 12, 2005
Messages
28,176
Reaction score
3
Originally Posted by eightthirty Damn! As much makeup as yall have, it better be a part of your will!!
Melissa

Its part of my renter's insurance! I even took pics which I will be posting soon in my Notepad. Maybe this weekend.
 
Joined
Jan 26, 2005
Messages
878
Reaction score
0
I was going to say you needed more lippy ...



... but then I saw this picture and changed my mind
:



 
Joined
Mar 5, 2005
Messages
224
Reaction score
0
Nice collection!

I think I really need the amber lights e/s

//Jenny

 

Jen

Joined
Feb 10, 2005
Messages
685
Reaction score
0
Ashley, where did you get your MAC e/s palettes?

 
Joined
May 31, 2005
Messages
1,534
Reaction score
0
WOW ASH! thats a great stash! I got mine posted on my notepad.. which i REALLY need to update.. hmm, i will go do that!

 
Joined
May 13, 2005
Messages
7,760
Reaction score
1
what a great stash ashley! i love your milani shadows. do they wear as well as mac shadows?

 
Joined
Apr 20, 2005
Messages
1,873
Reaction score
0
Originally Posted by Jen Ashley, where did you get your MAC e/s palettes? 1 I got from the pro store in Vegas when I went for my birthday...the rest I got from people either here or on livejournal!
But if you aren't near a pro store and don't wanna pay shipping throught the 800#, the Covergirl Palettes are basically the same thing. You can find them at Wal-mart, Target, where ever!
 

Latest posts

Top