Jump to content


Welcome to the new and improved MakeupTalk! Please see our announcement here!

Sponsors


Photo

Julep New Years 2013 Mystery box


  • Please log in to reply
208 replies to this topic

#1 Nikki Apostolou

Nikki Apostolou

Posted 16 December 2012 - 11:59 AM

The mystery box for december is now available. It will have 100 to 500 dollars worth of porducts. I just got mine.

#2 Dalylah

Dalylah

Posted 16 December 2012 - 12:14 PM

I'd love to order one but have to be good til after Christmas lol.



#3 Nikki Apostolou

Nikki Apostolou

Posted 16 December 2012 - 12:17 PM

I'd love to order one but have to be good til after Christmas lol.

They are touting it as their best one yet and it wil have a mystery glitter forgot to mention that. Lol.

#4 Yeti

Yeti

Posted 16 December 2012 - 12:48 PM

I was trying to be good this month, but I caved about two seconds after I saw the FB post from Julep.  I really need more self control...  Wouldn't mind winning that ipod mini though



#5 cari12

cari12

Posted 16 December 2012 - 12:52 PM

I ordered one. Thanks Grandma for the early Christmas money! 

 

I'm guessing the only box that's a $500 value will be the one with the iPad mini in it but I'm excited about the mystery glitter and the surprise factor :-D



#6 CRB882

CRB882

Posted 16 December 2012 - 12:54 PM

I've never ordered a mystery box before, but I caved! I hope it's worth it! How long do they usually take before they start sending them out?
 



#7 fanchette

fanchette

Posted 16 December 2012 - 12:57 PM

Oh, man, I did it. I don't care about the IPad Mini (I'm an android girl anyway) but GLITTER! and new years "glam" sounds super good to me! This is my first mystery box ever, so it had better be good, cause I probably won't buy another if it isn't!



#8 Nicole Rae

Nicole Rae

Posted 16 December 2012 - 01:01 PM

I'm in too! 



#9 Nikki Apostolou

Nikki Apostolou

Posted 16 December 2012 - 01:08 PM

I'm tempted to buy two

#10 beautymadn3ss

beautymadn3ss

Posted 16 December 2012 - 02:16 PM

good luck girls hope you get some nice stuff :) I would love to grab it, to give their mystery stuff a 3rd chance(?) cuz the other 2 I got were kinda meh... but I'm on a no-buy till next month :'(



#11 jac a

jac a

Posted 16 December 2012 - 02:29 PM

i couldn't resist their "mystery" boxes! here's to hoping one of us gets the ipad mini!



#12 DragonChick

DragonChick

Posted 16 December 2012 - 03:17 PM

I'm trying not to cave into the glitter was bad and caved to the glitter! But i'm telling myself that if I get the mystery box, then I need to skip January's box, which I haven't seen any teasers for yet.
 



#13 Nikki Apostolou

Nikki Apostolou

Posted 16 December 2012 - 03:23 PM

Is it sad I'm more about the polish and less about the iPad mini?

#14 beautymadn3ss

beautymadn3ss

Posted 16 December 2012 - 03:34 PM

Not at all :P I'd love to get it just for the polish :D



#15 Shauna999

Shauna999

Posted 16 December 2012 - 03:43 PM

Took BF's credit card and told him he bought me an early Christmas gift.. Yay for me!!!

#16 cari12

cari12

Posted 16 December 2012 - 03:44 PM

Haha! I'd love the iPad mini but I'm equally as excited for new polishes and product. I love glitters so the mystery glitter has me VERY intrigued. That and at least $100 value should make for a great box no matter what! 



#17 vugrl

vugrl

Posted 16 December 2012 - 06:29 PM

I caved as well! I was planning on skipping Jan anyway but this gives me more reason to skip.



#18 CaliMel

CaliMel

Posted 16 December 2012 - 06:55 PM

I caved as well.

The chance for the Ipad mini was good for me because we just moved and there's no way I can afford to buy one of those. But I really really love their glitters and am super stoked to see what will be in the mystery box! Yay!



#19 maeiland

maeiland

Posted 16 December 2012 - 07:49 PM

I gave in as well. I'm really hoping that I don't like the January colors or my fiancé might disown me. Haha

#20 Nikki Apostolou

Nikki Apostolou

Posted 16 December 2012 - 08:31 PM

I just bought a second.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users