Jump to content
zadidoll

Enablers...and anyone who wants to share their shopping deals! (part 2)

Recommended Posts

So no more posting in the old thread?

Share this post


Link to post
Share on other sites

It's locked! It's gone! It's the end of an era! 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm gonna have to ration the posts, lol

 

 

Ration, stupid phone, ration. It's a word I swear.

Edited by Tweakabell
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

subbing!!  I got the origins deal - thank you so much for those who posted it. 

 

Just noticed this after I placed my order - this is great!!  I trade in my Mac empties for makeup, but I do like this idea for my other stuff!  There is an origins near me at work, so this will be easy for me to haul my empties in :)

 

 

checkout_confirmation_recycle_540x277.jp

Edited by biancardi
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

So speaking of Origins, yesterday I was on a couple of excruciatingly painful phone calls and I just popped off the top to my Peace of Mind and starting sniffing it right from the bottle. Saved me from totally losing it. Sometimes a dab doesn't do it haha

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

So this just happened...

 

I love the Checks and Balances face wash, and I love face masks, especially travel size ones. Such a great deal!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dang it, you guys, I completely missed out on the WELCOME code for the Ginzing moisturizer last night. What to do, what to do.... Place another order! This time for the mask pods. Same deluxe samples as before (checks and balances, modern friction, make a difference plus) used the welcome code for the ginzing moisturizer, and at the last moment, remembered to add gift wrap!

 

My low-buy is truly broken... RIP, low-buy. May I do better next month.

 

ETA: yep, exactly like Pollysmom's order above, lol

Edited by magicalmom

Share this post


Link to post
Share on other sites

So speaking of Origins, yesterday I was on a couple of excruciatingly painful phone calls and I just popped off the top to my Peace of Mind and starting sniffing it right from the bottle. Saved me from totally losing it. Sometimes a dab doesn't do it haha

You girls are all such enablers! In all seriousness, thanks for the info, this is seriously a great deal!!

 

I've tried the coal mask and wasn't a big fan (have an entire full size that was only used once sitting in my medicine cabinet). So, I decided to try the Peace of Mind stuff since it was only $12. I then come here and see @@Lolo22 likes it so hopefully I will too!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A whole new thread of tempting deals! I wonder how much $$$ I will spend by the time we need a new thread again. Ha, maybe I will keep track.. yeah right!

Share this post


Link to post
Share on other sites

A whole new thread of tempting deals! I wonder how much $$$ I will spend by the time we need a new thread again. Ha, maybe I will keep track.. yeah right!

TOO SCARY A THOUGHT!  :couch:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

I was super confused as to why it wasn't showing that I was subbed to this thread! But I get it now! Whaddup new thread!! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

the origins deal also works with EARTHDAY coupon (giving you are full size eye cream with 40+ purchase). I want the charcoal mask and a toner, but they are also sold by birchbox, so it is hard to justify the purchase when i can spend my points and get it for free. aww. decisions.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thinking about the origins deal since it was posted...trying to stay strong and not spend!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • NARS Cosmetics Shop Cargo Cosmetics Today!


About MakeupTalk®

© 2003-2018 MakeupTalk.com®, an active online community and message board geared towards members wanting to discuss everything to do with makeup, cosmetics, product reviews, monthly subscription boxes and general beauty related topics. Our community provides product reviews, makeup and general beauty tips. Our most popular topics are subscription boxes and their monthly spoilers. Join our community for free to take part in the conversations and share your own beauty tips and product reviews with others. We look forward to seeing you online here at Makeuptalk®!

Follow us

Recent tweets

MakeupTalk Facebook - 911K Likes

×
×
  • Create New...