I cleaned my car today!

Makeuptalk.com - Makeup forums and reviews

Help Support Makeuptalk.com - Makeup forums and reviews:

Joined
Mar 30, 2007
Messages
1,206
Reaction score
1
Yay! I vacuumed the inside, washed the windows, and sprayed armor all on the interior. I feel so accomplished, since I've been so lazy this whole weekend. I took it to the car wash, but the self serve one, and washed the outside. Unfortunately it still left a lot of dirt behind. Oh well, at least it smells clean! This was a pointless thread, but I thought I'd share.

beep, beep...


 
Joined
Oct 1, 2007
Messages
200
Reaction score
0
Its makes you feel good when you have completed a task that you have been meaning to do for a while, i would feel good too

 
Joined
Apr 23, 2006
Messages
6,522
Reaction score
0
I cleaned my car today too...............then it rained. Never fails.

 
Joined
Oct 26, 2006
Messages
731
Reaction score
0
It's so difficult trying NOT to get the car so dirty. I make such a big effort trying NOT to make a big mess cuz i'm uber lazy if i have to clean it.


I'm glad you feel accomplished..it's a good feeling...I would love to accomplish more if i wasn't such a professional procrastinator LOLOL

 
Joined
Aug 3, 2005
Messages
2,011
Reaction score
1
I know the feeling...I just cleaned my room, tore it apart and moved everything around. Theres nothing like that acomplised something that REALLY needed to be done. haha

 
Joined
Jan 17, 2007
Messages
1,857
Reaction score
1
Congratulations!

A clean car is a happy car, I always say.

I wash mine at least once a week. Wash, Wax, and Vacuum at least twice a month. And ofcourse a lot of times... the rain comes out of no where (like seriously... rain in Los Angeles is unheard of!)

 
Joined
Mar 30, 2007
Messages
1,206
Reaction score
1
Lummerz: I'm a big procrastinator too...in pretty much everything..lol. This was the first time I've washed my car since July!

Saje: You are def. NOT a procrstinator..lol. I'm way to lazy to wash my car once a week & I NEVER wax..lol. Good for you


 
Joined
Jan 17, 2007
Messages
1,857
Reaction score
1
Nah... its just what happens when you have a significant other who is into cars. You kind of get sucked into their world -_- /emoticons/[email protected] 2x" width="20" height="20" />

And I left out an important part... (he helps me ... and sometimes makes me! bwahaha!)

 
Joined
Jun 1, 2007
Messages
20,217
Reaction score
35
I can't stand driving an unclean car.... I wash my truck to extreme and keep it vacumed.... I even keep a bottle of windex on the cab and a roll of paper towels... My wife is always making fun of me.... And then I get in my son's car today.. Ekkkkkkkk!!! Have to kick the soda bottles off the floor and candy wrappers off the seat.... I'd swear I could see things moving under there too!!! lol

 

Latest posts

Top