MAC C-Squeeze collection up on MAC.com now

Makeuptalk.com - Makeup forums and reviews

Help Support Makeuptalk.com - Makeup forums and reviews:

Joined
Jun 21, 2005
Messages
9,428
Reaction score
1
Originally Posted by MacForMe i thought orange was a color we tried to AVOID being? haha I was thinking the same
 
Joined
May 19, 2005
Messages
2,206
Reaction score
1
LOL I love the orange! Today while I was putting on a coral colored eyeshadow and surveying all the red and orange makeup I have I thought, "Dang! I hope I don't wake up one morning and decide I hate wearing orange and red" I have so much orange and red eyeshadow, but I really like how it makes my blue eye pop.

 
Joined
Jun 21, 2005
Messages
9,428
Reaction score
1
I'd like to have a look at the two orange e/s (already have bronze) in sotre to see what they actually look like, as after thinking about it I do have a few items in my collection that could pass for an orange colour.

 

Scarlette

Obsessed with lipstick
Joined
Dec 22, 2004
Messages
902
Reaction score
3
Location
Bay Area, California
ORANGE is beautiful!!!! It's weird right now because I am dying my hair orange at this moment in time. I had a jar of Manic Panic sitting in my bin for a year now waiting for me to use it.. neon orange! I can't wait to see what this turns out to be. I am def. getting some of this collection with my new haircolor.

 
Joined
Feb 12, 2005
Messages
28,176
Reaction score
3
Is it me or does it seem like this collection doesnt have too much of anything?

 

Liz

Joined
Feb 27, 2005
Messages
9,784
Reaction score
2
yeah, it's a small collection marisol.

rebel rock and other collections that are coming out are going to be huge

 
Joined
Jul 7, 2004
Messages
1,934
Reaction score
0
For those of you with doubts, please check it out in person! IRL, the e/s are beautiful! You can mix orange shadows with bronzes, coppers or even pinks (ie: Sushi Flower) for a nice look. For you blue eyed gals, I'd definitely check out the shadows -- orange can really make your eyes pop!

Anyways... I really love this little collection.


 
Joined
Feb 11, 2005
Messages
899
Reaction score
0
anyone pick up anything from this collection? I went in today and picked up Orange Tangent e/s and Ola Mango l/g. Very pretty and wearable, not at all "too orangey" as I had feared.

 

Liz

Joined
Feb 27, 2005
Messages
9,784
Reaction score
2
i'm gonna check em out on saturday or something

 
Joined
Jul 3, 2004
Messages
10,844
Reaction score
0
Originally Posted by wongy74 anyone pick up anything from this collection? I went in today and picked up Orange Tangent e/s and Ola Mango l/g. Very pretty and wearable, not at all "too orangey" as I had feared. Really? thats a relief! lol I was interested in the e/s (as always lol) but I want to see them IRL first... or do you have pics of your stuff??
 

Liz

Joined
Feb 27, 2005
Messages
9,784
Reaction score
2
Originally Posted by wongy74 anyone pick up anything from this collection? I went in today and picked up Orange Tangent e/s and Ola Mango l/g. Very pretty and wearable, not at all "too orangey" as I had feared. what were the lipglasses like?
 
Joined
Feb 11, 2005
Messages
899
Reaction score
0
I didn't look at Pink Grapefruit really. The color doesn't appeal to me. Ola Mango is like a tan-orange color. Almost like a light bronzey-orange. It's pretty great.


Originally Posted by Liz what were the lipglasses like?
 
Joined
Feb 11, 2005
Messages
899
Reaction score
0
Here's a pic. Sorry, can't control the damn flash!



Originally Posted by NYAngel98 Really? thats a relief! lol I was interested in the e/s (as always lol) but I want to see them IRL first... or do you have pics of your stuff??
 
Joined
Feb 11, 2005
Messages
899
Reaction score
0
Oh, and also, Orange Tangent reminds me of Deckchair, except with the orange color actually showing up.


 

Latest posts

Top