I'm almost 21!! ^_^

Makeuptalk.com - Makeup forums and reviews

Help Support Makeuptalk.com - Makeup forums and reviews:

Joined
Aug 14, 2007
Messages
31
Reaction score
0
In two days i will FINALLY be 21, sept 14th
i'll be a real adult!! lol WHOOT!!

 
Joined
Jan 9, 2006
Messages
1,560
Reaction score
0
oooh nice Enjoy being 21 ....when it was my 22 I was like nooo I don't want to get any older I want to stay 21


HAPPY early BIRTHDAY


 
Joined
Sep 11, 2007
Messages
16
Reaction score
0
Ooo yay! You'll be leaving your nothing year! (not a teen, not an adult lol). Congrats and happy early B-day!

 
Joined
Jun 7, 2006
Messages
7,048
Reaction score
0
Please be careful if you go out drinking. Have a great 21 st Birthday!

 
Joined
Aug 14, 2007
Messages
31
Reaction score
0
Yeah im afraid to get older it's on of my fears :/ but im tired of being 20 its boring lol! Plus people still ask me if im 16 so i figure i can age a little


 
Joined
Jan 18, 2007
Messages
3,459
Reaction score
4
Yea I gotta wait til Feb 28th til I turn 21. 20 aint bad but it aint great. I just dont wanna get any older.

 
Joined
Feb 13, 2007
Messages
6,417
Reaction score
1
Have a happy birthday! What will you be doing to celebrate?

 
Joined
Apr 21, 2007
Messages
3,463
Reaction score
2
It's always fun to turn 21

20 sucks. It's cool for a day cause your like wooo im in my 20's and then your like well crap I still can't do half the stuff my friends can do. haha, but in 2 days you can!!! Enjoy and be careful.

 
Joined
Aug 14, 2007
Messages
31
Reaction score
0
Whelp its official im 21..it feels dirty to say that lol...just not use to it yet. To celebrate I’m doing...absolutely nothing :[ Everyone has work and school so i will be sitting at my bfs house alone probably on this site learning new things...how fun. Its going to be a looong day
But at least i can buy a beer if i want MUAHHAHAAHHA...i dont even like beer lol!


 
Joined
Jan 3, 2006
Messages
7,222
Reaction score
0
Happy Birthday!!! I hope you have an awesome day


I keep forgetting that 21 is a big deal in America! Here in Canada 19 is the big year for us


 
Joined
Oct 23, 2006
Messages
4,084
Reaction score
0
Originally Posted by Kee /img/forum/go_quote.gif Happy Birthday!!! I hope you have an awesome day

I keep forgetting that 21 is a big deal in America! Here in Canada 19 is the big year for us


Happy Birthday!!!

here in Israel 18 is the big year when we can drink:)

 
Joined
Aug 14, 2007
Messages
31
Reaction score
0
Thank you all so much
yeah i have actually had a pretty cool birthday so far...i got money and also a gift certificate to go sky diving
and for dinner tonight we are going out to this really cool Japanese resturant where they serve the best ramen ever


 
Joined
May 2, 2006
Messages
20,522
Reaction score
58
oh gosh, sorry i'm late, happy birthday Lexi ! how cool, my best friend is born on september 14th too


Originally Posted by lexi452 /img/forum/go_quote.gif Thank you all so much
yeah i have actually had a pretty cool birthday so far...i got money and also a gift certificate to go sky diving
and for dinner tonight we are going out to this really cool Japanese resturant where they serve the best ramen ever
now i'm jealous ! enjoy it !!
 

Latest posts

Top